» قضائی » رئیس مرکز حل اختلاف قوه قضاییه به مشکلات قضایی فرهنگیان منطقه ۱۷ تهران رسیدگی کرد
قضائی

رئیس مرکز حل اختلاف قوه قضاییه به مشکلات قضایی فرهنگیان منطقه ۱۷ تهران رسیدگی کرد

خرداد 27, 1403 0

رئیس مرکز حل اختلاف قوه قضاییه با حضور در اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۷ تهران به مشکلات و مسائل فرهنگیان این منطقه رسیدگی کرد. به مشکلات قضایی فرهنگیان منطقه ۱۷ تهران رسیدگی کرد

خبرگزاری میزان– در ادامه پویش چله خدمت که برای زنده نگه داشتن فرهنگ جهاد و خدمت به مردم، به نیابت از رئیس جمهور شهید، در حال اجرا است و در ادامه ملاقات‌های مردمی معاون محترم قوه قضاییه و رئیس مرکز حل اختلاف کشور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین هادی صادقی به همراه معاونین و قضات عالی رتبه مرکز حل اختلاف و با حضور رئیس آموزش و پرورش منطقه۱۷ تهران، میز خدمت قضایی در سالن همایشات آموزش و پرورش این منطقه برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین هادی صادقی رئیس مرکز حل اختلاف قوه قضاییه در این مراسم ضمن تاکید بر موضوع آموزش حل اختلاف و اصلاح ذات‌البین در دوران کودکی و نوجوانی و در سطوح مدارس، اظهار کرد: با توجه به بررسی و مداقه‌ای که بر روی کتب درسی مقاطع تحصیلی مختلف داشتم، برخی موارد نگارش شده در این کتاب‌ها را نامناسب و جای برخی مطالب را خالی دیدم.

وی آموزش را مبنی و وابسته به کتب و جزوات ندانسته و از دست‌اندرکاران آموزشی به ویژه دبیران حوزه کودکان خواستند آموزش را به صورت بازی و با روش‌های جدید جایگزین کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی تاکید کرد: می‌توان دادگاه‌هایی که توسط دانش آموزان اداره می‌شود را راه اندازی کرد تا دانش آموزان به طور ملموس یک فضای قضایی را از نزدیک درک کنند.

وی فرهنگ سازی فضای گفت‌وگو، رضایت و بخشایش را از اهم مسائل فرهنگی و آموزشی دانست و بیان کرد: فرهنگ‌سازی از مدارس و دوره کودکی آغاز می‌شود و لازم است متولیان امر به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه با توجه به شهادت رئیس جمهور فقید کشور شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان و انتخابات پیش‌رو، تصریح کرد: حضور حداکثری جامعه در این برهه زمانی در انتخابات پیش‌رو می‌تواند باعث شکوفایی و رونق و رشد کشور عزیزمان شود و باید در انتخاب فرد اصلح بررسی‌های لازم را انجام داد و فردی را برای این کرسی انتخاب کرد که همانند رئیس جمهور شهیدمان راه اداره جهادی کشور را در پیش بگیرد.

بر اساس این گزارش، در این میز خدمت، شهروندان به صورت چهره به چهره مسائل و درخواست‌های خود را با مسئولان قضایی و دیگر مدیران مرکز حل اختلاف کشور در میان گذاشته، خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

گفتنی است مسئولان پاسخگو در میز خدمت پس از بررسی درخواست مراجعین، دستورات لازم را برای رسیدگی صادر و برخی از شهروندان را برای پیگیری مطالباتشان به اداره متبوع خود دعوت کردند.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×