» قضائی » دومین جلسه دادگاه علنی بر خط در دادگستری خراسان شمالی برگزار شد
قضائی

دومین جلسه دادگاه علنی بر خط در دادگستری خراسان شمالی برگزار شد

اسفند 22, 1402 0

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از برگزاری دومین جلسه دادگاه علنی بر خط در دادگستری استان خبر داد.

خبرگزاری میزان-حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی‌زاده رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از برگزاری دومین جلسه دادگاه علنی بر خط در ساعت ۹ صبح امروز شنبه ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: موضوع جلسه تأیید فسخ بیع (مالی) بود که مراتب با حضور طرفین دعوا و وکلا آنان در شعبه ۱۱ دادگاه تجدیدنظر استان مورد رسیدگی واقع شد.

وی با بیان اینکه  دو نفر از قضات مجرب محاکم تجدیدنظر  (مکرمی و میلانلویی)جریان رسیدگی به این پرونده را بر عهده داشتند؛گفت: طبق بررسی‌های بعمل آمده بیشتر کاربران شرکت کننده در این جلسه از جمله دانشجویان رشته حقوق بودند که از طریق فضای مجازی در جریان ماهیت رسیدگی قضایی و نوع و کم و کیف جلسه دادرسی قرار گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین براتی زاده بیان کرد: این قبیل مباحث برای افرادی که به موضوعات حقوقی راغب و علاقه‌مند هستند و یا در صددند شغل و منصب قضاوت را در دستور کار و اولویت اقدام و عمل خود قرار دهند می‌تواند تجربه‌ای موفق و راهبردی مناسب در مسیر انتخاب شغل آینده به شمار رود.

وی گفت: افراد با هر میزان تحصیلات و خاستگاه فکری و اجتماعی و تابع هر قشر از جامعه می‌توانند برای کسب تجربه و در امتداد راهبرد‌های آموزشی در بستر فضای مجازی و از طریق skyroom و نشانی: https://skyroom.adliran.ir/ch/kh_shomali به صورت زنده و برخط در جریان روند رسیدگی قضایی و فرایند دادرسی قرار گیرند.

انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×