» قضائی » دادگاه علنی برخط در شهرستان شاهرود با موضوع تنفیذ وصیت‌نامه برگزار می‌شود
قضائی

دادگاه علنی برخط در شهرستان شاهرود با موضوع تنفیذ وصیت‌نامه برگزار می‌شود

خرداد 13, 1403 0

در راستای اجرای سیاست‌های قوه قضاییه مبنی بر برگزاری دادگاه‌های علنی ۱۰ خرداد دادگاه برخط در شهرستان شاهرود با موضوع تنفیذ وصیت‌نامه برگزار خواهد شد.

خبرگزاری میزان – حجت‌اسلام و‌المسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان سمنان بهره‌برداری لازم از برگزاری دادگاه علنی برخط درسال جاری را برای علاقمندان به مباحث حقوقی و عموم شهروندان از موضوعات مطروحه در شعب قضایی استان ضروری می‌داند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری گفت: دستگاه قضایی استان سمنان استفاده از ظرفیت‌های جدید فناوری اطلاعات قوه قضاییه در مسیر تسریع و تسهیل دادرسی الکترونیک برخط را به صورت جدی پیگیری و مورد بهره برداری قرار می‌دهد. 

دادگاه علنی برخط در شهرستان شاهرود با موضوع تنفیذ وصیت‌نامه برگزار می‌شود

وی ادامه داد: در همین راستا مسئولان حوزه‌های قضایی سراسر استان مکلف هستند برگزاری دادگاه علنی برخط را از شعب حقوقی و کیفری پیگیری کرده و این پنجاه و چهارمین دادگاه علنی برخط است که روز پنجشنبه ۱۰ خرداد ماه سال جاری رأس ساعت ۹ صبح در شعبه پنجم دادگاه عمومی حقوقی شهرستان شاهرود با موضوع تنفیذ وصیت نامه به ریاست قاضی حامد بالوئیان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری گفت: امکان مشاهده و حضور مجازی عموم مردم در این دادگاه وجود دارد و با زیر ساخت‌های مطمئن و مناسبی که در قوه قضاییه راه اندازی شده است و نیاز به حضور فیزیکی نیست.

رئیس کل دادگستری استان سمنان برگزاری دادگاه علنی برخط را از موارد اشاره شده در اصل ۱۶۵ قانونی اساسی و ماده ۳۵۲ قانون آیین دادرسی کیفری دانست و افزود: افزایش دانش حقوقی مردم ضرورت دارد و علاقمندان به مباحث حقوقی و قضایی و جلسات دادگاه‌ها می‌توانند به صورت برخط و از طریق نشانی https://skyroom.adliran.ir/ch/edu-semnan ۱ و وارد کردن شناسه کاربری user-semnan و رمز عبور۱۲۳۴ در این دادگاه علنی حضور یابند.

وی در پایان تأکید کرد: برگزاری تمامی دادگاه‌های علنی برخط مراجع قضایی استان سمنان از طریق صفحه اطلاع رسانی در پیام رسان‌های ایرانی ایتا و روبیکا به نشانی @akbari_dadsm و تارنمای رسمی دادگستری به نشانی https://dadgostari-sm.eadl.ir/ اطلاع رسانی خواهد شد.
انتهای پیام/



منبع

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×